Det är över nu

Japp allt gick bra med lille Albin. Tror han ätit över 5 glassar sen operationen, så han är nog på benen snart. Nu hoppas vi på mer hälsa åt vår familj. Detta borde hjälpa oss att inte bli sjuk. Även dagis är över nu. Det är med lite vemod som jag lämnade över uppsägning av dagisplatsen på Lydia idag. 16 juni är sista dagen på dagis för henne. Sen bär det av till skolan ;) liten blir stor. Om Lydia blir äldre, blir ju även jag det. Uscha, vill ju vara 25 jämt. Får försöka tänka lita på mitt yttre ett tag så jag inte helt chanserar.



Kommentarer
Pappa

Ha mig som förbild! Man chanserar inte om man inte vill!

2012-04-27 @ 15:09:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0