Musik, erikshjälpen, faster!!!!

Japp, då har jag blivit faster igen;) Känns så härligt att allt gick bra, en liten kille på nästan 3200 gram. Idag var en späckad men härlig dag. Startade dagen med att bege mig till erikshjälpen med svägerskan Kayla. Det var halva priset på allt idag, så vi fyndade lite smått och gått. Sen har det varit lite besök i omgångar hela dagen. Hann även rensa och kratta ute i trädgården och det var skönt. Kvällen avslutades på bästa sätt, med tjejerna på konsert i ALFTA kyrka. Det var en härlig föreställning som de bjöd oss Alftabor på ;)... Nu bjuder jag på de sista bilderna på min frisyr, sen får ni nöja er med bilder på andra saker och människor. Tack alla för idag;) Trevligt med vänner



Kommentarer
maria

Snyggt!

2012-05-03 @ 10:24:19
URL: http://amria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0