Överraskning

Påsklovet går mot sin ende. I morgon skall jag överraska mina två äldsta barn och åka tåg till Gävle. Där skall vi äta på mc och gå på bio. Lydia har aldrig åkt tåg förut, Albin har gjort det men han var så liten så det minns han ej. Tror de kommer att uppskatta en heldags äventyr, men bäst av allt är kanske att de slipper lillebror. Skönt att slippa släpa med vagn, blöjor och mat mm, utan bara snacka och ha trevligt. Men känner jag mig rätt, lär det väl bli ett och annat tok på resan. Jag glömmer väl kvar Albin eller något. Får blogga imorgon på tåget och visa bild på stolta resenärer.



Kommentarer
maria

Men åh vad mysigt ni ska ha!

2012-04-12 @ 11:42:28
URL: http://amria.se
Bethan

Det låter härligt. Alltid mysigt att få göra något spännande med barnen. :) Du får uppdatera oss om det händer nått "galet" under resan.;)

Trevlig resa!

2012-04-12 @ 16:39:50
URL: http://bethan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0