Väckarklocka!

Fick mig ett gott skratt i morse ;)....Det märks tydligt att det har varit första veckan på dagis och skola efter 10 veckors sommarlov. I morse så skulle bara Lydia upp, de andra barnen var lediga. Så jag smög upp Lydia och gick ner med henne, lite innan min ringklocka skulle ringa. Trött som jag var glömde jag bort att skruva av larmet på väckarklockan. När Lydia ätit frukost och tittat lite på tv, så smög jag upp för att hämta hennes kläder så att Albin inte skulle vakna. När jag kommer upp hör jag hur väckarklockan ringer för fullt. Tittar på klockan och inser att den har stått och ringt i över en halv timme och där ligger Albin och sover sött. Han måste ha varit trött efter denna vecka som kan ligga och sova till detta ljud. Måste tilläggas att jag inte har ett skönt radioljud på väckarklockan, utan ett monotomt djuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......Ha en skön fredag.


Kommentarer
Emma

Hahaha.... Alfred har tjatat hela veckan att han vill leka med Albin. Ni kan väl komma å fika nån dag :D

2012-08-24 @ 14:25:15
Frida

Lika tjat här hemma efter dina pojkar. Vi gick förbi kyrkan idag och Albin såg eran bil och ville in till Alfred. Vi får komma på den där fikan till veckan, så får ni oxå lov att komma hit någon dag på fika....kanske någon äppelkaka eller så :)...

2012-08-24 @ 19:16:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0