Mammaträff!!

Känner mig så fylld av energi. Tror det är tack vare gårdagens mammaträff och det vackra vädret idag, solen bara strålar, lika så mina ögon. Var på mammaträff igår kväll, alltid lika roligt att träffas och dela varandras vardag och fika en massa gott. Vi är ett gäng mammor som träffas varje månad. Vi har hållit ihop sen våra förstfödda kom för drygt 5 år sedan, super härligt gäng. Där får vi chansen att dela allt mellan himmel och jord, även kunna diskutera livspusslet. Tack för att ni finns och delar era tankar med mig, ni ger mig energi!!! Borde dela en bild på gänget, men måste fråga brudarna först om det är ok. Skön tisdag på er kram


Kommentarer
Imo

Tack detsamma Frida! :) Och ja, det är helt ok med bild. (bara jag är snygg ;) )

2012-02-26 @ 20:23:17
Imo

Nä nu kan det där tolkas fel! Menade förstås att vi alla är snygga! Men att du bara får lägga ut bild när jag ser snygg ut. :)

2012-02-26 @ 20:24:48
Frida

Imo du är alltid snygg!!! De andra med såklart, får försöka hitta nån frän bild på oss :)

2012-02-26 @ 20:51:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0