Mer att berätta!!

Kanske ni kvinnor känner igen er, men jag har så mycket att berätta och fundera över. Andreas, min man säger alltid åt mig, sluta utveckla allt du säger, jag har förstått vad du menar. Men jag vill ju uttveckla saker och "bolla" det hit och dit, höra vad han tycker om ditt och datt. Nu har jag helt snöat in på att det skulle vara superkul att åka på en charterresa hela familjen, ja ni hör hur dumt det låter. Åka med tre små barn, ni ser det framför er, två svettiga föräldrar som skriker tillvarandra och till barnen. Men det kan oxå bli alldelles underbart, en vecka utan måsten, ingen tvätt, disk, matlagning, inga tider att passa och massa tid för varandra och upplevelser. Ett litet problem bara, det skall tydligen kosta pengar det där med charter. .....men men nån gång kanske möjligheten dyker upp, då tar vi den. Trevlig fredag på er


Kommentarer
marie

Det är jättemysigt att åka utomlands hela fam. Simon och Marcus tjatar varje vecka om att vi ska åka till Mallorca, trots att det var snart ett år sedan vi var där. Passa på att åka nu, medan det fortf är gratis för minstingen :)

2012-02-17 @ 17:33:16
Klara

Vad äre jag ser?! En blogg... Eftersom jag är ödmjuk ska jag inte säga nå mer :) men kul!! Å klart ni ska åka till värmen, vi hänger på!!!! Kram kram

2012-02-17 @ 19:36:48
Frida

Du säger det Marie, det kanske verkligen vore något att satsa på!! Bäst att börja spara pengar då:) Kul att du ville titta in i bloggen, håller med dig, vi får stötta varandra så att vi uppdaterar ofta! Hälsa gänget kram

2012-02-18 @ 22:16:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0