Uppdatering av natten!!!

Jo jag är trött, eller rättare sagt supertrött. Jag tänker inte tjata ut er om det, för det tror jag vi alla är lite till mans. Det liksom tillhör småbarnsförälderträsket att ständigt vara trött. Faktiskt kan jag ibland se det med lite charm, är faktiskt skönt att kunna somna var stans, aldrig problem med att somna in. Igår när vi frusna kom hem efter skidavslutningen bestämde vi oss för ett varmt bad. Tycker det är så skönt att bada hett när man är frusen. Klockan var bara strax efter 21.00 och vi hade ätit mackor och te och skulle bara bada innan vi lade oss. I ett litet badkar som vi har måste vu sitta skavföttes för att få plats. Jag blundar lite för att slappna av, var på jag känner hur Andreas rycker lite i benen. Tittar upp på honom, jo han sitter och sover, snarkar och sover sittandes i badkaret. Så nog är vi trött:) Åter till natten, han höll låda i omgångar mellan 22- 01.20 annars var det inte så hemskt. Gav han tutt vid 4.20 sen sov han med mig tills morgonen! Lillkillen blir stor! Skön tisdag på er kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0