Familj ;)

Japp, då vart det fredag tillslut och Andreas har fått semester. Skönt! Ikväll var vi väg till Långhed på tacocafe med ett gäng familjer, Andreas syskon och mina, eller några av dem. Sedan åkte vi hem hit och fika. Alltid lika trevligt att ha folk hos sig;)... Andreas somna på soffan slut efter ett helt läsår av jobb. Nu skall han få pusta ut och slippa kolla blocket, fika, facebooka och luncha, för det är väl de som han gör på jobbet. Utan nu skall han få njuta av gräsklippning, rensning, umgås med barnen, fixa middag, snickra och mycket mera som man kan dona med på semestern ;)....På tisdag bär det av till Gävle för mig och laser av ögonen. Äntligen skall jag bli fri mina glasögon. Har haft glasögon sen jag var 13 och nu så skall jag slippa. Har aldrig trivts i glasögon och haft för känsliga ögon för linser, så det blir ett Holly moment för mig på tisdag. Nä ta och bära upp gubben till sängen så han slipper sova på soffan, tur för han att frun är stark och han är lätt. God natt



Kommentarer
maria

Åh vad spännande med ögonen! Jag vill oxå, men är snål.. Så krångligt att hålla på med linser hela tiden!

2012-07-14 @ 14:25:01
URL: http://amria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0