Knas

Förra inlägget skulle ha publicerats förra veckan och en del föll bort. Ni såg bild på en bit av en skattjakt. Jag beställde hem två ds liknade spel, inte alls så dyr som ds, men det får duga till mina två barn. De är glad bara att det går att spela spel av olika slag och så slipper de skivas om min telefon. Men för att göra det extra spännande och överraskande så ordnade vi en skattjakt på morgonen så de fick leta sina paket. Hela dagen gick spelen varma. Än behöver de mycket hjälp med hur man gör och så, men hoppas att de snart blir mer självgående;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0