Grabbarna och jag!

Ikväll är jag ensam med mina grabbar. Är faktiskt lugnt och skönt med bara pojkar i huset. Lugnare skall det bli, nu när jag skall lägga dem bägge två. Skönt att få sitta ensam i soffan och bara suga in tystnaden. Tror jag skall ta och läsa en bok som jag fått från bokklubben här i veckan. Jag är en riktig bokmal, älskar att läsa, men det skall vara deckare eller romaner. Kurslitteratur eller andra faktaböcker lockar inte lika. En bild på storkillen Albin som skall krypa till kojs!



Kommentarer
Anonym

Här ser de ut som Albin har bruna ögon. Söt! Vad va de för bok??

2012-03-15 @ 19:14:05
Frida

Mycket man kan göra med datorn, närå han har ju lite gröna ögon så i vissa sken kan ju de se bruna ut. Det är Viveca Stens "I natt är du död" Uppmuntrande va? :)

2012-03-15 @ 19:26:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0