Nya tag

Har en längre tid legat på samma vikt som min man, ja nu är ju inte min man stor. Något har hänt, han har gått om mig i vikt, inte för att jag gått ner, utan han upp!!! Det bör väl inte nämnas att han vägde sig med kläderna på, men jag njuter att han är den tyngsta i familjen.  Trots att han har gått upp i vikt så bör jag ner 5-7 kg, tror det mesta sitter på magen. Frågade Andreas hur jag skall göra för att få bort degen på magen, men han verkade inte så hoppfull. Så nu tänker jag ge mig dän på att fettet skall bort. Hur jag skall göra vet jag inte men det är nya tag som gäller. Förstår att det är intaget som måste minska, slut på fikabröd och godis. Så idag börjar resan, viktresan. Får väl lov att uppdatera senare, om hur resan går. Appropå resa, gissa om det är Happy hour på Vings resor i helgen. Har hittat en resa till Side med fem plus hotel, vattenrutchbanor, all inclusive, bamseklubb mm för bara 16000 för hela familjen. Synd att tiorna knappt täcker botten i flaskan. Får vara optimist och hoppas på fler Happy hour helger. Take care friends....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0