Östrogen och testosteron

Vet inte vad jag har mest av, kvinnligt eller manligt hormon. Jag har inga problem med att skotta, bära, klippa gräs, ha lite oordning, vara lite skitig, men jag kan inte fixa med bilen, jag är super känslig, lätt sårad, gillar att baka, pyssla, lagar all mat, tar den mesta av förälderledigheten, älskar överraskningar och romantik. Så jo jag är nog mer kvinnlig ändå, en kvinna med lite manlig prägel:) Åter igen skiner solen, känns som den piggar upp oss. Haft besök idag av väninnan Marie, och sedan kom morsan på besök. Trevligt med mycket kaffe drickande :) I morgon är det helg, blir till att spackla och måla badrumstak, tråkigt men nödvändigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0