Vilken hemsk vecka!

Har varit en helt otroligt hjärtskärande vecka. Därför min dåliga uppdatering. Berättade tidigare om att jag blivit faster, det visade sig några dagar senare att allt inte blev som vi trott. För att göra en lång historia kort. I torsdags flög de ner honom till Göteborg för en svår hjärtoperation. Så i dag söndag har han endast en vecka gammal opererat sitt hjärta hela dagen. Han ligger nersövd och skall vara det några dagar nu, men hjärtoperationen gick bra. Vi har haft väldigt nervösa dagar här hemma och fler väntar. Glad att vi har vårt hopp hos han som skapat oss. I allt det jobbiga kan vi ändå finna tröst och lugn att någon högre vakar över honom. Han är i goda händer nu. Sen har ju vintern varit på besök igen. Hoppas på en solig vecka. Sen har jag beslutat mig för att springa vårruset, hua. Ja det är väl bara att kuta för kung och fosterland. Återkommer med mera kram



Kommentarer
Therese

Tänker på er alla! Kram Therese

2012-05-06 @ 21:59:31
Klara

Han är en stark kille lilla Sixten:)

2012-05-09 @ 10:24:05
URL: http://klaradavidsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0