800 grader

800 grader, inte bara Ebba Grön som tycker så. Ludwig har nog typ 800 grader i feber. Han nästan kokade inatt, lillskrutten. Han har legat på mig hela natten och jag har strukit han på pannan och ryggen. Nu är han lite piggare och ligger i soffan och myser. Lydia går och nynnar på en härlig låt som heter "Tacksam". Tacksam, jag är så tacksam, för ..., så rabblar man en massa man är tacksam för. Det blir en väckarklocka att höra den låten, finns så mycket i mitt liv att vara tacksam för. Börja vara tacksam för allt de goda vi har fått till oss. Börja rabbla som i låten och ni kommer märka att det finns massor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0