Kanelbullensdag

Idag är det kanelbullensdag och min brors 30-års dag. Får se vad vi kommer att fira, Bullen eller Jocke, fast det är nästan samma sak. En dag som denna skulle jag gärna varit på jobbet, för att kunna bli bjuden på bullar, men får hålla tillgodo med knäckebröden här hemma. Kom nyss hem från hc, ingen halsfluss på lilleman, men röda öron och röd hals, men febern har sjunkit nu. Så nu hoppas vi på en frisk helg:). På måndag startar årets älgjakt, får se om de blir något kött till nästa helg. Nä fira med bullar och kaffe ni, så sitter jag här hemma och blir smal. På återseende ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0