Köra bil, min sämsta sida.

Jag nästan hatar att köra bil, är så usel och känner mig osäker. Idag i Bollnäs, vet inte hur många fel jag gjorde och hur många bilister som tutade på mig. Albin undrade varför alla tutade, kör du för fort mamma. Nej!!!!! Jag vet inte vad alla andra håller på mig, jag kör i vart fall. Ååå alldeles svettig efter parkeringar och utfarter. Till och med p-lisorna var framme i Bollnäs idag när jag är där. Så jag kuta runt bilen några varv för att se att alla fyra hjulen stod innanför. Nä skönt mes fredag, inge mera bilkörning för mig i helgen, cykeln går bra!



Kommentarer
Emma

Du skulle ju ha kommit in på en kaffe! Här är det en stor parkering och inga lappar delas det ut.

2012-09-28 @ 17:54:39
Anonym

Förresten hur gick de med overlocken??

2012-09-28 @ 17:55:58
Frida

Du hörde väl hur jag tutade på dig när du lastade in ungarna i bilen vid dagiset. Var så irriterad på både overlock, ungar och min egen bilkörning, så jag behövde åka hem och lugna ner mig. KOmmer gärna nån annan dag på kaffe ;)

2012-09-28 @ 21:19:43
Ewa

bara ett litet gott råd från Torsten, ta taxi nästa gång du skall till Bollnäs

2012-09-28 @ 22:36:48
Frida

Tack för det Torsten! Nästa gång får han köra mig, han skulle haft nå klippkort så att man kan få 10;e resan gratis;)

2012-09-29 @ 13:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0