Tomrum

Nu har det varit tomt här på bloggen en längre tid. Kan ju vara skönt för er med lite tomrum och slippa höra om allt som rör sig här hemma. Nu är det i vartfall nära, Grekland står och väntar på oss med öppna armar, bara 2,5 vecka kvar. Skaplig ångest jag får, flyga, fy och dessutom med tre barn, tänk om något händer? ÄÄ får försöka tänka på allt mysigt som väntar oss på plats. Här hemma ser allt ut som vanligt, eller nästan i vartfall. Jag är lite eller mycket tjockare, här väntas nr 4. Andreas och jag skrattade här om dagen, aldrig har väl så få gratulerat till ett barn, alla undrar, oj hur skall ni orka ;)...haha förstår dem lite med tanke på våra 3 övriga yrväder. Men ett till liv att älska och få umgås med är bara underbart. Det får gärna vara lite kaos ibland, det gör faktiskt livet lite enklare, man får inte tid till att beskymra sig. Våren är här och det känns ju dunderskönt, som alla har längtat. Här hemma håller vi på att ordningställa vårt nya sovrum, det börjar ta form. Nu skulle Gert Fylking kunna ropa - Änligen!! Det har stått ofärdigt hur länge som helst, men nu börjar vi se slutet. Vi lixom speedar lite nu, när våren kommer, för vi vill göra saker ute, kratta, fixa rabatterna, måla trädgårdsmöbler, olja altan, fixa häcken mm, så nog borde vi bli klara snart,....Hoppas jag orkar göra några inlägg från Grekland så nu får höra hur det går för oss.
Kram


Kommentarer
maria

Grattis! Det är ju skoj med små yrväder! :)

2013-04-24 @ 17:08:15
URL: http://amria.se
Therese

Grattis till nummer 4 :)! Härligt, hoppas ni alla mår bra! Kram till er

2013-05-10 @ 13:11:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0