Galen på lille vilden!

Inte annat än att jag skäms över min bråkige lilleman. Vi kan knappt åka bort för då river och stökar han överallt. Igår var vi bjuden till Andreas moster och Ludwig var i sitt esse. Han förstörde en fin glaskåpa, hittade köksknivar, puttade små bäbisar och som grädde på moset så satte han igång duschen med sig själv inuti. De andra barnen skrattade gott när han står där inne med kläderna och blir genomblöt. Kan säga att jag var skapligt svettig när jag åkte hem. Hur kan man vara så bråkigt, vad har jag gjort för fel?



Kommentarer
Anonym

Hahaha.... Blir full i skratt när jag tänker på lilljonas! Skicka hit han - här skötte han sig exemplariskt !!! :-D

2013-01-31 @ 11:47:17
Frida

Ja han är nog bra likt Jonas. Tur han skötte sig hos dig, men du hade väl inte vågat säga annat heller...;)

2013-02-04 @ 10:07:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0