Tantvarning!

Jaha... Då var man ett år äldre! 29 år, hjälp känner mig som värsta kärringen. Vart tog tiden vägen? En dag på året när man förväntar dig sång och frukost på sängen, men förväntan är överskattad. Det blir aldrig som man förväntat, lika bra att ta det man får ;-). Maken var uppe i ottan och drog till jobbet, så jag och mina pojkar sov en stud till. Fick fixa frukost själv och ösa Happy birthday på spotify istället, men vad gjorde väl det när tulpanerna stod på bordet och ett glittrigt paket låg däri. Jag fick en spahelg på södraberget i sundsvall, underbart. Men efter den morgongåvan gick allt bara utför. Märks att man blivit äldre. Skulle ta mig ut till bilen för att åka på buspalatset och träffa gamla vänner. Varpå jag glömt att jag blivit äldre och att det var väldigt halt ute. Jag flyger som bara den på isen och slår hål på mina skönjeans och ett super sår i knäet. Blodet rann, men tror att lårbenet klarade sig :-). Kom tillslut fram till buspalatset, precis rätt ställe att fira sin födelsedag på! Hög ljudnivå, kladdigt, dyrt, kallt, men jag fick ett kärt återseende med Åsa och Sofia och deras barn. Sen var det faktiskt mysigt att vara med mina pojkar oxå, de skötte sig väldigt bra. Var nog deras present till mamman!!!! Hem igen och fixa tårta,,, nu i säng efter en, två eller ja fyra bitar tårta!!! Tack för alla grattis!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3340190/images/2013/pic_50e4b862ddf2b3408d0010d5.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3340190/images/2013/pic_50e4b8a9ddf2b327b10005ed.jpg" class="image">



Kommentarer
maria

Åh vad skoj att träffa dom! Jag pratade bara med Sofia i telefonen här om dagen.. Fast jag träffade henne två gånger i somras, Åsa däremot har jag nog inte träffat på 10 år!
Du är 29 med tre barn, hus och allt det där.. Du har ju hunnit med en massa innan du blev gammal, vad har jag? hahaha.. :)

2013-01-03 @ 23:33:00
URL: http://amria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0