Detta är dagen som Herren gjort!

Vilken vacker dag, strålande sol hela dagen lång. Vi har åkt vattenruschbanor , ätit glass i stora lass och fröjdats hela dagen. Lite besvärligt är det med lille man, som aldrig vill vara stilla, han går och går hela tiden. Inte gillar han att bada så värst heller, men underbar ändå. Igår köpte vi en fotboll och spelade fotboll på en konstgräsplan, tjejerna mot killarna. Å vad jag ångrar mina finter och mitt snabba spel. Typ hela mitt bäcken är slut, fogarna lossnade totalt. Så idag har jag vankat runt, men men trollade bort killarna i familjen, de hade ketchup på armen efter matchen. Har tillbringat mycket tid nu på kvällen och leta Andreas mobil, som han så smart tappat bort. Efter många turer hittade vi den under sängen. Vi fick lov att låsa ut ungarna på balkongen för att lyckas höra vart de vibrerade, de hade så svårt att vara tysta. Hoppas på en strålande sol även imorgon, kramar från grisröda familjen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0