Engelsk!

Såg att jag skrev Canada med C, måste vara för att vi pratar mest engelska här i Grekland! Idag har egentligen varit en fin dag, men Andreas har tyvärr legat inne hela dagen i solsting eller vad det nu är. Så jag och barnen har fått skött oss själva. Märks tydligt att man bör vara minst två föräldrar på tre småbarn vid vatten. Fullt upp att hålla koll på alla tre ❤. Så hoppas verkligen att han är frisk imorgon och kan åka vattenruschbanor med de två äldsta. Ser på Facebook och Instagram att ni har det toppen där borta i Sverige, det unnar jag er. Nästan så att jag saknar en svensk solig fredagskväll med grillen på glöd. Ha det toppen !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0