Hockey igen!!

Härligt, nu är det hockey på tv igen, eller inte då. Visst kan det vara roligt att se på hockey eller fotboll ibland, men inte om man inte känner till några spelare eller inte håller på lagen. Ikväll är det Brynäs som gäller, hoppas dom vinner, eller det spelar ingen roll. Apropå hockey, har vi en film här hemma som ni skulle kunna döda för att få se. I vintras skulle vi på friåkning på ishallen med barnen. Andreas skulle möta upp på ishallen efter att han jobbat. Men något möte dök upp, så han blev mycket sen. Det vara bara för mig att dra på mig mina skiller från högstadiet, de var till och med rostiga i skenan. Jag åkte på och gjorde lite snurrar och översteg, det jag inte visste var att Andreas hade kommit och stod och filmade mig:) Skridskoprinsessan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0