Nyår!

Jaha, då var det nyårsafton. Här ligger jag utslagen på soffan, feber, halsont, förkyld och ont överallt. Ingen fin nyårsblåsa, eller någon vacker dukning på bordet, eller tända ljus för den delen. Skall göra en ansträngning snart och fixa grekisk mat och panacotta och spela något spel med barnen, men det är nog allt denna människa mäktar med idag. Har varit sjuk de senaste tre dagarna, nu vill jag inget hellre än att vakna upp 2013 och känna mig frisk! Har bestämt promenaddejt med en långväga kompis imorgon som är hemma på besök. Så vill verkligen träffa henne:-). Har laddat upp med lite bilder över julen som jag tänkte lägga upp, men gör det senare när jag använder datorn. Vill bara önska er en sjukt mysig kväll!!! Såklart även ett gott nytt år.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0