Snickeri;)

Har pysslat med ett angenämt problem ikväll. Andreas har snickrat klart mitt sy/pysselrum. Han har byggt ett rum i rummet, mycket bra blev det. Sen har han satt in ett gammalt fönster för att jag skall få lite ljus och att det skall se lite snyggt ut utifrån. Så ikväll har jag vikt in alla tyger, trådar, garner, mönster, penslar, pärlors mm. Ååå vad pysselsugen jag blev, men finns inte direkt tid ikväll för det. Har snusat på bebis idag med, hjälp vad gooo hon var. Nu kommer lite suddiga bilder på rummet.



Kommentarer
Anonym

Snyggt!!

2012-12-06 @ 19:04:39
Gudrun Schyman

Vilken fantastisk karl, du verkar ha!

2012-12-08 @ 20:48:30
Emma

Men va bra de blev! Skönt att få ordning å reda på allt. Måste komma titta nån dag.

2012-12-09 @ 15:14:20
maria

Kul!

2012-12-10 @ 00:47:27
URL: http://amria.se
Frida

Tack alla! Jo visst är det skönt att få ordning på allt, bara komma och hälsa på, men det är inte mycket att titta på ;)

2012-12-13 @ 22:36:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0