Solen är på g!!!

Solen lyser så starkt idag, trots att det bara är december. Den lyser så underbart att vårkänslorna sakta börjar komma. Tänk att vi går mot ljusare tider :-), det blir lixom lite enklare att leva då. Skulle behöva komma ut på en promenad eller skidtur, men skall få gäster så mat måste ordnas. Först skall vi mötas upp på badhuset hela gänget och sen blir det mat och umgänge för hela slanten här hemma. Så jag får njuta av att se solen från fönstret! Går och flurar på att köpa en fotoprinter, någon av er där ute som har en sådan och kan säga om den är bra eller dålig. Alltså en fotoprinter som man kan koppla sin IPhone eller smartphone till och skriva ut färdiga kort. Låter så lämpligt för ofta ligger korten bara kvar i telefonen eller på datorn, det blir för krångligt att skicka in. Så tänkte att jag kanske blir bättre på att framkalla om jag hade en sådan maskin hemma. Läste Laila Bagges blogg och Pernilla Wahlgrens blogg, de båda hade fått en fotoprinter och var nöjda. Fyller ju år på onsdag, så kan ju passa på och önska en sådan av min "rika" man. Andreas är nog lite i jämnhöjd med Niclas Wahlgren :-)... Nä fortsätta med maten... See you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0