Tjoho!

Ones in my life time moment. I fredags blev jag överraskad av Andreas, händer inte allt för ofta. Kan säga att jag uppskattade det väldigt mycket. Barnvakt över natten, vacker julbord på växbokrog, tid för återhämtning. Underbart! Helgen gick i ett för övrigt, med två kalas, julshopping, julskyltning och luciafest med gröt. Sitter och ser på handbollen på tv och känner frustration. In med bollen nån gång!!!!! Vill ni inte vinna Sverige? Vi vann mot världsstjärnorna Danmark, men kan inte spö Serbien. Ja ja, inte hjälper det att gnälla. Jag som gillar effektivitet gjorde en bra grej ikväll. Förra veckan bokade jag klippning för hela familjen hos en frisör som tar emot i hemmet. Så nu är hela familjen snygg till jul, eller i vartfall klippt:-)...En snygg bild från växbokrog



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0