Charterresa!

Berättade nyligen hur jag så gärna vill åka utomlands, på en äkta charter. Med hela min familj, där vi bara skall slappa och äta glass. Nu har jag kommit på en idé för att få ihop pengar. Har hört att om man fyller en petflaska med tior så blir det runt 14-16000 kronor, inte illa. Så nu har jag introducerat barnen och get dem några tior var som de fått lägga ner. Andreas tyckte inte att jag var så särskilt pedagogisk, eftersom han tror att det kommer ta sådan lång tid innan den är fylld. Medans våran 3 åring tror att vi skall åka vattenruschbanor och äta glass SNART. Ja ja, men kul för dem att se att vi kan spara till något roligt tillsammans. Trevlig fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0