Veckans bästa!!!

Dax för veckans bästa! På någras begäran om att berätta över en felsägning. Ni har väl läst mitt senaste i lägg om bilnyckeln som försvann. Det slutar inte där med klantigheter från min sida. Vi hade uppgett mitt nummer i de flesta butiker i kupolen, men telefon förblev tyst. Det plingar till i telefonen, snart slut på batteri står det. Lymlar, om de väl hittar nyckeln, så kan de ju ändå inte nå mig, skit. Men när vi är lagom trötta står vi Emma och jockes bil och fikar, ringer telefonen. Det är hm kupolen. Hon berättar att de fått in en nyckel, hon under med mig hur den ser ut. Jag är helt exalterad och utbrister står det luck och unluck på den!!! Hon fattar inte riktigt vad jag menar med mitt dåliga uttalande lät ju som lycka och olycka på engelska. Så hon säger nej först, men efter lite betänketid så ändrar om sig, jo nu förstår jag, det är nog din nyckel!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0