Mycket som händer!!

PÅ sommarn blir det lite som det blir. Första prio är inte att blogga ;).....Förra veckan upptäckte vi ett getingbo i lekstugan. Lydia han bli stucken innan vi gjorde projekt ta veck alla getingar. googlade på bästa bekämpningsmedel för att få bort getingar och gjorde oss en blandning av radar och myrro. Effektivt måste jag säga. Andreas är den människa som jag känner som är såååå smärtkänslig. Så innan han vågade gå in i lekstugan var han tvungen att svira om. Titta på bilden nedan så ser ni vilken bra skyddsdräkt. Men efter att alla getingar var borta, städade jag och barnen lekstugan och den blev så ren och fin. Så nu leker de för fullt där igen. Speciellt minstingen är där och donar hela tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0