Liten blir stor

Det är ingen klyscha, tiden går verkligen för fort. Inte längesedan som Lydia var en liten bebis, nu står hon och blåser håret efter duschen. Det är ändå mycket som hänt på dessa 5,5 år, Hon har hunnit blivit storasyster två gånger. Utvecklingen av barnen går verkligen i turbo, de lär sig något nytt varje dag. Har läst att man är som mest mottaglig för inlärning vid 5- års ålder. Därför skall man alltid förklara ärligt på deras funderingar och frågor för de kommer att lära sig svaret för livet. Här är bilder på min stora brud.



Kommentarer
Anonym

Söt hon är min lillplutta:) kommer ihåg då hon följde med oss till Övik. Då var hon inte ens 2. Gofian:)

2012-03-19 @ 10:53:51
Frida

Ja tänk när hon åkte hem med er, lillgumman!! Då tyckte jag att hon var stor, fast hon inte ens var 2 år. Kram

2012-03-19 @ 14:35:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0