Otur

Yes, äntligen är det fredagskväll. Såklart går planerna i stöpet. Bestämde tidigare idag att vi skulle åka på Max och äta middag, sedan åka på badhuset. Ludwig var lite blek och slö, men vi åkte dit ändå. Ute på parkeringen kräks han för full hals, över hela mig och sig själv. Vi behövde ändå åka till beijer och handla lite grejer till badrummet som vi renoverar. Så det var bara för mig och springa in där med kräks på axeln. Vi får skippa helgernas planer och hoppas Ludwig blir frisk snart och att vi andra klarar oss. Som tur var han vi njuta av det vackra vädret idag, en bild från lekplatsen. Trevlig helg på er.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0