Sjukstuga, sol och kalas!!!

Hade sett fram emot denna helg hela veckan. Blir så snöpligt när jag åter igen blir sjuk på fredagskväll. Vi som hade såååå mycket vi skulle göra plus att det var vackert väder. Tror jag drabbas av tvar eller något liknande blir ju aldrig riktigt frisk. Trotsade febern och åkte ut på isen på lördagsförmiddag och fiskade, solade och grillade korv, vilken dag. Skulle även ha hunnit fixa badrumstaket i helgen, men orkade bara två lager spackel. Tur att det kommer fler helger, då jag förhoppningsvis är piggare. Idag söndag är det stora kalasdagen. Min farfar och min svärfar fyller samma dag. Skall försöka stoppa i mig två Alvedon och fira dem lite. Sen Albin kom började jag sy likadana kläder till barnen, eftersom det inte finns någon butik som säljer likadana kläder till pojkar och flickor. Lite roligt att klä dem lika så länge de godkänner det, snart är det väl töntigt skulle jag tro. Bjuder på en bild på barnen, randig kalasklädd!



Kommentarer
maria

Gulligt!

2012-03-04 @ 11:38:27
URL: http://amria.se
Christl Ahlinder-Larsson

Jag brukade hitta lika kläder åt Joel och Sara när de var små på Linus och Lotta. Tror de har webbbutik men annars är det ju kul att sy egna kläder också.

Roligt att läsa din blogg.



Kram

2012-03-05 @ 13:53:59
URL: http://smultronblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0