SPA

Det finns massa sorts sätt att få energi och kraft på. Vi är ju dessutom olika, endel får ny energi genom att åka till en stor stad och känna puls, andra genom en promenad i skogen. Själv skall jag åka på spa i sköna Tällberg, underbart enligt min mening. Vi är några tjejkompisar som brukar retreata oss varje år med ett spa. Väldigt välbehövligt för min del. Efter snart ett års mammaledighet så känner jag att det är dax att åka iväg en natt och bara njuta i goda vännerslag och lite massage på det är ju som grädden på moset. Frågade Andreas om inte han och jag skulle passa på att åka bort någon natt på spa eller liknande, eftersom vi känner oss trötta. Han var inte ett dugg sugen. Mitt sätt att slappna av är att åka upp till Långbo några dagar och jaga toppfågel, svarade han. Långbo ligger flera mil ute i ödemarken. Men jag då, skall vi inte åka tillsammans. Ja du får väl följa med om du vill sa han. Nej tack, föredrar nog brudarna i Tällberg. En liten insperations bild från Tällberg. Blir ni sugna är det bara att hänga på :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0