1 maj!!!

Igår var det fösta maj, och i vanlig ordning bjöd vi upp till kamp. Eller inte, nej vi är faktiskt inte sossar, utan vi håller oss till att fira Andreas födelsedag varje första maj. Fullt med folk och solsken hela dagen, alltså en toppendag. Till och med lilla Sixten 3 dagar gammal firade Andreas. Han var så liten och go. Nu är jag gräsänkling igen, Andreas är i Småland och roar sig. Jag håller på att tvätta undan alla vinterkläder, så tvättmaskin går på högvarv. Skönt att det blir lite luftigare på klädhängaren;) Det drar ihop sig till 1-års kalas med, lille Ludwig blir 1år. Lille Ludwig är rätt namn för han, kom nyss hem från 1-års kontrollen och han vägde knappa 8900g. Han går i sin fars fotspår och blir en mäktig och ståtlig karl. Trevlig onsdag på er kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0