Glad!!

Jag är mest glad för att Sixten mår bättre idag. Han andas själv och tittar för fullt. Sen skall vi ha barnvakt ikväll och till och med över natten. Första gången på över ett år som vi är utan alla barnen, det får man väl vara glad över fast man älskar sina barn. Sen att vi skall tillbringa den lilla tid vi får utan barn till att snickra och måla är ju mindre kul. Men allt blir roligt om man slipper bli störd hela tiden. Nä nu skall jag ordna lite med massa fix inför helgen. Trevlig fredag på er ;)



Kommentarer
Therese

Skönt att lille Sixten mår bättre och härligt för er med lite vuxentid! Kram

2012-05-11 @ 15:54:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0