Jiho!!!

Förra året så såg jag en fönstertvätt som verkar slå allt med hästlängder. Hur kul är det att putsa fönster på en skala? Jo jag vet, skittrökigt! Hur mkt har man inte köpt som sägs vara bra och sen visat sig inte funka så bra ändå. Denna kostade 800 kr så blev lite snål för att testa. Så allt rann ut ur sanden och fönsterna blev ännu skitigare. Men nu har min miljonär till svägerska slagit till. Hon ringde nyss och var alldeles lyrisk. Hon hade putsat hela nedervåningen på 10 minuter och inte en rand blev det kvar på fönstrena. Ja nu skall här handlas. Jag tror att jag kan rekommendera alla denna magiska manick. Kram



Kommentarer
Linnea

Låter toppen, hoppas verkligen den fungerar. Då ska jag banne mig ha en å. Då ska den funka på gamla fönster.

2012-05-28 @ 21:53:20
URL: http://linalf.blogg.se/
lydia

vad heter den då? Jag har kanske missat att du skrivit det någonstans

2012-05-29 @ 07:23:15
maria

Jag borde filmat när du testade den! Hade varit skoj att visa upp här ju.. :)

2012-05-29 @ 22:46:25
URL: http://amria.se
Frida

Kärcher fönster tvätt!!!! Oslagbar ;)...JA Maria du skulle ha filmat, vi hade hamnat på tv-shop direkt ;)...Skynda er att shoppa nu, sen är det bara att tvätta fönster. Kram

2012-05-30 @ 07:16:47
Frida

Förlåt särskrivningen...Fönstertvätt skall det stå ;)

2012-05-30 @ 09:38:51
Anonym

Skönt att du hann rätta dej innan någon annan gjorde det;)

2012-05-30 @ 10:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0