Match!!

Sitter uppe och väntar att champion leauge finalen skall ta slut. Såååå tråkigt med fotboll och så blir det förlängning på det. Eller fotboll kan vara roligt ibland, typ som i sommar när det är em. Måste skryta på mig själv, de senaste 3 veckorna har jag sprungit 3 gånger i veckan, sakta men säkert ökar distansen. För första gången i mitt liv känner jag att det är njutbart att springa. Bäst är såklart efteråt när jag är klar;) Tänkte lägga ut lite bilder på badrum och Albins rum, nu när vi är klara. Sen tycker jag inte att bilder säger allt, ni måste komma hit live och titta. Så lyxigt att kunna duscha, tvätta händerna och gå på en fräsch toalett. Är tacksam för det. Så när ni kommer och hälsar på glöm inte att se på vårt nya dass ;)...Till veckan måste jag baka till alla stundandes kalas. Ludwig och Albin blir ett år äldre. Önskar att jag kunde plantera häck runt gården, men det får nog vänta ett år till. I torsdags när några vänner kom förbi, berättade jag att jag ville plantera häck, en sån där ligister sa jag. Ja det lär ju hålla alla borta sa de!!! Jag menade liguster;) Typiskt mig!!!!! Japp nu ger jag upp. God natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0