Tro, hopp och kärlek;)

Många sekunder, minuter, timmar och dagar har gått sen lilla gubben opererat sitt hjärta. Han blir starkare och starkare för varje dag son går, vilken kämpe. Tänk att vara drygt 3 kilo och kunna kämpa så, det kallar jag hjälte tag. Vad månde bliva av denna kille ;). Tänk så fort livet kan vändas upp och ner och fram och tillbaka. Man inser till slut att materiella ting och rikedomar inte spelar någon roll om inte livet är helt. Att får vara frisk och att de sina är frisk betyder allt. Här hemma börjar spänningarna släppa, nu när vi får mer och mer positiva besked från Göteborg. Tänk att vi alla kämpade för livet när vi föddes och vi lever. Vi lever och tar emot det livet har att erbjuda oss, mycket skit och elände finns, men oxå mycket underbart. Livet är för oss. Lyssnade idag på Ådahls låt "dags att leva", underbar text. Den handlade om allt jobbigt vi får vara med om, men det är ändå dags att själva bestämma att börja leva. Det finns så mycket gått att få. Tycker synd om er läsare som väntar på någon rolig historia, för jag har ingen idag. Kommer kanske en i morgon!! Kram



Kommentarer
maria

Jag blir glad av att höra att han kämpar på! Och vad bra att du skriver så jag blir uppdaterad, även om jag hör från andra håll också. :) Kram

2012-05-09 @ 23:21:23
URL: http://amria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0