V.8

Japp det är redan vecka 8, snart är februari slut. Känns som om livet börjar då, när det är vårsol, fågelkvitter och takdropp. Även fast livet pågår jämnt, så känns vintermånaderna så tunga, nu blir det härligt med mars. Här är allt som vanligt. Varit på femårs kalas igår, barnens kusin Alfred fyllde hela fem år. Massor av fika och tårta, som grädde på mosset så missade jag innebandyn på kvällen så tårtan satte sig fint någonstans på magen ;)....Funderar lite på att ta ungarna och åka utanför kommungränsen idag, till Bollnäs. Har spånat på en liten hylla till pojkarnas rum. För några veckor sedan fick vi ärva en våningssäng till pojkarna, som de jublade. Så nu blev det lite mer golvplats och då skulle en hylla vara toppen ;)...FÅr se om jag tar mig iväg. Igår när jag skulle gå och och lägga mig tittade jag till pojkarna som sov, det var en mysig syn. Minstingen Ludwig hade klättrat upp för stegen och lagt sig med Albin. Där låg Albin och höll om sin lillebror och de snarkade så sött. Måste ju tyvärr bära ner han till underslafen så att han inte skulle ramla under natten. Ha en trevlig måndag, än finns det hopp....håll ut...Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0