Dygnavill!

Ja vi blir riktigt dygnavill här. Frågade Andreas idag om vad det var för dag, hade helt tappat greppet. Skönt att inte bry sig i tid och rum för ett tag, men kan ju vara bra att veta när det är dags att åka hem så vi inte missar planet. Ikväll är Andreas ute på någon slags pub/bar med en annan kille som vi träffat här. Puben/baren visar nämligen hockey Sverige - Canada. Grabbkväll!!! Själv ligger jag och softar i sängen, har köpt mig lite choklad och skall fortsätta läsa boken jag börjat på. Vi har i vartfall haft finväder idag och hoppas på en lika bra dag imorgon..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0