Dagens pinsammaste

Hon har gjort det igen, Lydia alltså. Hon har mål i mun den donnan. Andreas och ungarna gick till lekplatsen, medan jag satt under parasollet i regnet. På lekplatsen träffade Andreas en annan mamma som han pratade med en stund. Lydia noterar det. Andreas går iväg med Ludwig och jag går till lekplatsen för att hämta de resterande barnen. När jag kommer presenter Lydia mig för mamman som är i lekplatsen, - Det här är pappas nya fru, så pekar hon på kvinnan. Kvinnan blir lite rädd och stött, tror att jag är irriterad för att Andreas pratat med henne. Lydia kan hon!!!



Kommentarer
Emma

De är bra Lydia - ge aldrig upp... Till sist brukar man få som man vill... De gick ju inte att byta ut pappas fru med dagisfröken heller men man vet aldrig när drömmen slår in 

2013-05-14 @ 13:09:47
maria

Hahahahaha! :D

2013-05-14 @ 20:42:02
URL: http://amria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0