Tjaba!!!

Dagarna avlöser varandra, det är väl lika för alla;)....Full rulle här jämt, men vad mer kan vi begära med tre vildbattingar och en massa måste. Idag har jag börjat lite smått skrapat och borstat lekstugan, även målat lite, men säg inget till Andreas. Han får smått panik av alla mina ideer, men utan mig hände nog inget heller ;)... Riktigt ruskigt väder i morse när vi cyklade till dagis. Men skönt att röra lite på sig som start på dagen. Ikväll skall vi planera upp hösten söndagskolan på kyrkan. Spännande med en hel termin som är inte är planerad, ikväll får vi spåna och klura, det kommer bli super. Den 6 september har jag home party här hemma, med massa fina heminredning. Du/ni är hjärtligt välkommen, kl 18 börjar det. Gott fika lovas. Hör av dig om du kommer ;)....I lördags knäppte vi ettårs kort, syskonbilder och hela familjen. Blev fina bilder på barnen, tänk att barn blir så mycket bättre på bild än oss vuxna. Kanske för att de är så naturliga? Ha en skön dag, åter till målningen för mig. Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0