Välkommen till min och de minas värld!!

Har många gånger sagt att jag aldrig skall blogga, av många anledningar, tid, att utelämna sig och stöta sig med andra. Men efter några års grubblande har jag kommit fram till att detta får bli mitt forum där jag väljer att dela det som ni gärna får ta del av om ni är intresserade :)....Sen är det ett sätt att se tillbaka på livet, en sorts dagbok. Livet med tre små troll, härliga möten med människor som passerar min vardag, min livssyn och mycket mer....Häng med om ni vågar Kram Frida


Kommentarer
maria

Jag gillar bloggar, och framförallt såna som skrivs av folk man känner, det är ju skoj att följa varann i livet liksom.. Hoppas du kommer trivas med ditt skrivande.. Kram

2012-02-17 @ 11:47:27
URL: http://amria.se
Anonym

Hej

2012-02-17 @ 13:17:35
maria

Välkommen till bloggvärlden Frida!!



Kul, hit kommer jag igen.



kramen

2012-02-17 @ 13:41:28
URL: http://maria-miamaria.blogspot.com
Frida

Kul att ni gillar att jag bloggar, skall försöka vara duktig med att uppdatera!!!! Kram

2012-02-18 @ 22:19:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0