Handboll!!!

Ja då har jag varit och sett på lydias första handbollsmatch. Igår åkte Lydia, jag och en massa förväntansfulla tjejer till Edsbyn för att premiär spela en träningsmatch. Innan hon åker, ropar hon till Andreas, - passare så att vi inte vinner för då kommer jag hem med pokalen. Blodigt allvar för lillgumman. Väl framme i edsbyn var det fullsatt läktare och yra småtjejer. Jag filmade och kan än inte sluta skratta, dom va för söta och inte så väldigt regelmässiga ;).. Någon pokal fick vi inte med hem, men mysigt var det. Bäst av allt är när vi sättet oss i bilen och Lydia utbrister. När skall vi spela handboll på riktigt, så man får slänga bollen i korgen nån gång. Men Lydia det är basket, säger jag. Jaha... men tycker allefall att korgen vore roligare än att slänga bollen på det där viset. Gissa om hon kommer bli en framgångsrik handbollsspelare :)



Kommentarer
maria

Haha, Bollnäs nästa hör jag! Jag ville också spela basket när jag var liten, men Bollnäs var ju låååångt bort och skrämmande. Skulle dessutom aldrig fått heller..

2012-11-19 @ 21:14:12
URL: http://amria.se
Anonym

Jag känner en som" vände upp spelet" !

2012-11-19 @ 21:19:18
Therese

Hon är för underbar, denna Lydia :)

2012-11-20 @ 17:28:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0