Lyxfredag!

I dag började dagen bra!! Kom på igår kväll att Andreas är ledig på fredagar, varför inte utnyttja det lite :-). Sagt och gjort åkte jag till badhuset på frukostbad alldeles ensam. Åå vad det var ljuvligt. Simmade, solade, bastade och åt värsta frukosten i min ensamhet, kunde inte startat dagen bättre. Fick energi till att fredagsstäda och handla sen. Skall nog fortsätta med mitt fredagslyx framöver. Annars rullar det på för fullt här hemma, Andreas river och snickrar för fullt. Skall inom några veckor, månader eller år bli ett sovrum till oss. Gäller att peppa han medans han är i gasen, för inspirationen kan lätt försvinna från honom. Då är det kört att återfå den ;-)... Trevlig fredag på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0