Vanlig tisdag!!!

Skönt idag är det bara en vanlig tisdag, inga hantverkare som kommer eller BVC tider att passa, bara de vanliga hämtning och lämning. I morse var jag och grannen Maria ute och gick, mkt uppfriskande och skön sol, gäller att passa på när båda är hemma och mammalediga. Igår när jag hämtade Lydia efter skolan säger hon, - jag och tre till skall rymma ikväll, bara så där en natt. Är det ok?. Va svarar jag, det kan man väl inte. - det är ju bara över natten och vi kommer tillbaka, gör du smörgåsar mamma?...., vilka påhitt den ungen har. Tur jag lyckas övertala henne att stanna hemma.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0