För sex år sedan...

Eftersom denna blogg skall bli en sorts dagbok som mina barn kan läsa när de blir äldre. Så måste jag skriva några rader om vad som skedde för exakt sex år sedan. Då hade världens finaste flicka sett dagens ljus. Efter 9 månaders väntan så dök hon upp, som vi hade längtat. Hon var en liten näpen flicka med kolsvart hår. På kvällen dök farmor, farfar, mormor, morfar och moster upp på bb i Mora och bara njöt av underverket. Idag är hon hela sex år, med mycket vilja och fylld av energi. Underbart att hon finns hos oss!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0