Du passar att vara tjock;)

Idag gick vi på is, ungarna och jag. Friåkning i ishallen, stappligt värre. Men skam den som ger sig, bara att fortsätta öva. Efter middagen åkte jag till rehab för att träna Step. Innan jag åkte frågade Lydia vad jag skulle göra. Åka och träna så jag blir smal och fin, svarade jag. Hon har mål i mun och säger att jag inte alls behöver träna, jag är ju såååå fin redan, Du passar i att vara tjock säger hon. Ååå vad uppmuntrad jag blev, men ärlighet varar längst. Antingen så får jag inse att jag passar som tjockis, eller så får jag öka takten och träna hårdare så hon inte ser mitt hull ;)... God kväll ;)



Kommentarer
maria

Jag tycker Lydia har rätt. Det är ju dumt att tuta i barnen att smal är det fina.. eller? ;)

2012-09-13 @ 21:46:44
URL: http://amria.se
Anonym

Hon har så rätt, smal och fin är två olika saker;)

2012-09-17 @ 14:13:39
Frida

Det var alltså jag som var anonym ///Frida

2012-09-17 @ 14:14:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0