Fredagsmys!

Nu har vi kraschat i soffan! Hela familjen är samlad plus grannpojken. Jag hade skidor på gympan i skolan idag, frös som en gris. Är inte varm än, hjälper inte hur många filtar jag har på mig. Är trött efter en intensiv vecka, är bara att snabbladda för imorgon är det intensivt igen. Albin fattar inte att det heter finkan(fängelse) utan tror att det heter skinkan. Passare så inte polisen sättet dig i skinkan, säger han. För att öka på vår dåliga allmänbildning så borde vi titta på "på spåret " men ungarna har valt "gladiatorerna", så ikväll blir vi nog inte nå smartare. Ha en underbar helg!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0