Hjälp vad dålig jag är!

På att uppdatera. Har inte haft skrivlust på ett tag eller så har jag för mycket att göra. Här rullar veckorna i rasande fart. Har börjat jobba lite smått nu, ååå vad roligt det är. Är så härligt att vara tillbaka på jobbet och träffa alla elever och personal. Älskar mitt jobb ;-)..., något nytt varje dag, ingen dag är den andra likt. Nu har vi kraschat i soffan efter badhus besök och mat hos Andreas far, mkt skönt att bara slappa. Igår bokade vi resa till Rhodos för hela familjen, underbart. Underbart är kort, därför räcker det med en vecka:-). En helg som är oplanerad för familjen Persson, känns som det är på sin plats. Hoppas på sovmorgon imorgon om min käre make kan tänka sig att kliva upp med små trollen. Nä sängen känns som klart bästa alternativet nu, dags för lite sömn. Skriver roligare saker en annan dag, men nu vet ni att jag lever.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

familjefrida

En trebarnsmor, arbetar som mellanstadielärare när jag inte är mammaledig. Bloggen kommer att handla om livet som småbarnsförälder, vän, livskamrat, granne och mycket mer. Livet är spännande, sorgligt, drygt, underbart och strävsamt. Vill försöka sprida glädje och uppmuntran genom mitt bloggande.

RSS 2.0